صفحه اصلی
اخبار سازمان
روابط عمومی
تماس با ما
نقشه سایت
Example Frame
نام کاربری
کلمه عبور


   آخرین اخبار ایران
ارتقا سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی؛ شعار سال ۱۳۹۸
از "کاهش چادرخوابی" تا "اقامت بیش از 2 میلیون نفر شب" در مازندران
آینده روشن است
بهشهر؛ شهری به یادگار از دوران غارنشینی
آیا دستگاه قضایی ایران می‌تواند آمریکا و طراحان تحریم‌ را محاکمه کند؟
صادرات، پیاز را کم‌یاب و گران کرد!
کاهش ناپایداری‌های جوی در خراسان رضوی/ دمای هوا افزایش می‌یابد
برگزاری نخستین "راهپیمایی شبانه" جلیقه زردها/ممنوع شدن تجمع در شانزلیزه
مسی اردوی تیم ملی آرژانتین را ترک کرد
کمانداران کامپوند راهی تایلند شدند
خسارت سیل به بیش از 30 هزار واحد مسکونی در مازندران
ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز
مسیرهای گردشگری دریایی و قیمت شناورها در نوروز
دو شهید و بیش از ۶۰ زخمی در دور جدید تظاهرات بزرگ بازگشت در غزه
اطلاعیه کانون‌ وکلای دادگستری گلستان برای کمک به سیل زدگان
مسکن کلید "رونق تولید"
ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
سیلاب وارد شهرها و روستاهای گمیشان نشد
"آبشار رود معجن" از دیدنی‌های شهرستان تربت حیدریه
پامپئو: ترامپ را خدا برای نجات یهودیان فرستاده است!
آمریکا سراغ ذخایر اضطراری نفتی رفت!
کلیسای "مسروپ مقدس"
هشدار به خریداران ویلا در سفرهای نوروزی
اطفای حریق کارگاه پلاستیک در جاده خاوران
ادعای ترامپ در خصوص "لغو تحریمهای گسترده جدید" علیه کره شمالی
۱۰ جاسوس فیس‌بوک را بشناسید
برداشت ۳ تن ماهی گرمابی در طبس
تحریم نفتی کره شمالی ۲۶۳ بار نقض شد
سفر به "فارسان"؛ سرزمین رویاها
اعزام دومین گروه امدادی شهرداری تهران به مناطق سیل زده
افراد آنلاین 32
تعداد بازدیدکنندگان 611522
منشور اخلاقی سازمان انتقال خون
منبع: سازمان انتقال خون ایران 18 تير 1393

اكنون كه توفيق يافته ايم، تا درراستاي رسالت اصلي سازمان كه همانا «تامين خون كافي و سالم» است تلاش كنيم، هم پيمان مي شويم كه:

1-     با حضور به موقع واثربخش در محل كار به ارباب رجوع احترام گذاريم و با حفظ ادب، خوشروئي، متانت وآراستگي وضع ظاهري همراه با رعايت شئون و اخلاق اسلامي و با آرامش كامل پذيراي ارباب رجوع و همكاران باشيم.

2-      با ارائه اطلاعات مستند وشفاف به ارباب رجوع، مراجعات اداري را به حداقل رسانده و در جهت تسريع ارائه خدمات كارآمد به اهداكنندگان كوشا باشيم و با رعايت عدالت، انصاف، رازداري و توجه به قوانين و مقررات به امور همه مراجعين، بدور از تبعيض رسيدگي نمائيم.

3-      با فراهم آوردن امكانات و تسهيلات لازم براي آسايش ارباب رجوع ، موجبات رضايت آنان را  فراهم  نماييم.

4-      با ايجاد فضاي مناسب اداري و رعايت سلسله مراتب، احساس مسئوليت و وفاداري  نسبت به سازمان،  قوانين و ضوابط اداري را ارج گذاريم و در جهت حفظ و نگهداري اموال عمومي دلسوزانه تلاش نموده ،از اسراف و مصرف بيهوده امكانات جلوگيري كنيم.

5-     با محور قراردادن «ارتقاي مستمر كيفيت» و انجام امور به صورت مشاركتي و گروهي ، نيازهاي در حال تغيير مشتريان را شناسائي نموده و براي تحقق اهداف سازمان در راه رسيدن به دور نماي بهتر كوشا باشيم.

6-      خلاقيت، نوآوري و انگيزه هاي مثبت كاري را در خود و همكارانمان تقويت نموده، با نشاط باشيم و به ديگران نيز شادي ببخشيم.

7-      اصول اخلاقي ذيل را در مـورد اهداكنندگان رعايت كنيم:‌

الف)‌ اهداي خون بايد درهر شرايطي بطور داوطلبانه بدون هيچ پاداش و چشم داشتي انجام شود و در اين راستا نبايد هيچ اصرار و اجباري بر اهداكننده تحميل شود. اهدا كننده بايد كتباً رضايت خود را در قبال اهداي خون يا فرآورده خوني جهت استفاده آن در مراكز درماني اعلام نمايد.

ب) حفظ بهداشت و سلامتي اهداكننده بايد  قوياً مد نظر قرار گرفته و در صورتي كه اهداي خون براي اهداكننده  زيان آور باشد از اخذ خون خود داري گردد.

ج)‌ اهداكننده بايد از مسئوليت اخلاقي خود در قبال دريافت كننده و خطرات احتمالي انتقال عفونت از طريق تزريق خون و فراورده هاي خوني آلوده به ديگران آگاهي يابد.

د) اطلاعات مربوط به اهداكننده بايد بطور محرمانه بايگاني شود و به جز در موارد خاص، ‌اهداكننده و دريافت كننده نبايد از مشخصات يكديگر آگاه باشند.

تعداد بازديد کنندگان:2600